Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:21:32+01:00
1. Przybycie Odyseusza do Trynakii.
2. Dotarcie do wyspy Itaki.
3. Zostanie w domu zygoty mężów zuchwałych.
4. Pokonanie zalotników.
5. Złożenie ofiar Posejdonowi.
7. Śmierć Odyseusza z morza.
2009-11-02T18:28:09+01:00
Tejrezjasz przepowiada, ze Odys bedzie wedrować dopóki nie spotka ludu, ktory nigdy nie widzial morza. Jedna osoba z tego ludu, gdy go zobaczy z wioslem, powie ze niesie on łopatę. Wtedy Odys ma wbic wiosło w ziemie i oddać czesc Posejdonowi. Nastepnie ma wracac do ojczyzny gdzie ma czekac na niego slodka śmierć z morza.