Uzupelnij:
a)od godz.8:15 do godz. 9;23 uplywa ile minut
b)od godz.16;15 w piatek do godz.20;15 w niedziele uplywaja ile godzin
c)od godz.4;27 do godz. ktorej uplywa 7 godz.i 35 minut
d)o godz.ktorej do godz.17;02 uplywa 12godz. i 15 minut

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:19:15+01:00
2009-11-02T18:21:25+01:00
A) 68 minut - 1h 08 min
b) 52 h
c) 12 h i 2 min
d) 5h i 27 min