Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:33:36+02:00
Fryderk Chopin był wielkim człowiekiem , tworzył on już od najmniejszych lat.Fryderyk zasłyną po raz pierwszy w wieku 7 lat... I zaczął być sławny!Grał na fortepianie z zamkniętymi oczmi
1 2 1
2010-04-07T16:41:51+02:00
Prezentuje wydawnictwa Poczty Polskiej (walory filatelistyczne wraz z projektami oraz projekty niezrealizowane ), a także znaczki zagraniczne poświęcone artyście, kolejnym rocznicom jego urodzin oraz pianistycznym konkursom chopinowskim.Po raz pierwszy Poczta Polska wydała znaczek pocztowy poświęcony Fryderykowi Chopinowi w okresie międzywojennym wg projektu Zygmunta Kamińskiego w 1927 r. W latach powojennych ukazało się kilkanaście emisji.