Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:31:22+02:00
Najdalej wysuniętym na północ punktem Afryki jest Przylądek Biały (37°20'18" N)Morze Śródziemne , na południe Przylądek Igielny (34°49'58" S)Ocean Indyjski, na wschód Przylądek Hafun (51°24'40" E)Ocean Indyjski a na zachód Przylądek Almadi (17°31'48" W), położony na Półwyspie Przylądka Zielonego Ocean Atlantycki.
10 4 10
2010-04-07T16:33:41+02:00
A- przylądek Biały----- 37°20’18”N----morze śródziemne
B- przylądek igielny---- 34°49'58" S -------ocean indyjski
C- przylądek zielony- ----14°44'N 17°25'W ---ocean atlantycki
D- Przylądek Almadi--- 17°31'48" W ---- morze arabskie
34 2 34