Odpowiedzi

2009-11-02T18:18:33+01:00
- wystepuja tylko w postaci czasteczkowej
- zawsze objetosc jednego mola danego gazu wynosi 22,4 dm^3
- sa scisliwe
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:20:13+01:00
W gazach między cząsteczkami występują słabe oddziaływania. Znajdują się one w dużych odległościach od siebie. Na skutek tego można w prosty sposób zmienić ich kształt i objętość.

w gazach można obserwować zjawisko dyfuzji. Polega na rozprzestrzenianiu się cząsteczek i umożliwia mieszanie się dwóch gazów
2 4 2
2009-11-02T18:43:18+01:00
W gazach występuje zjawisko dyfuzji umorzliwia się mieszanie dwóch gazów
1 1 1