Proszę o jak najszybsze podanie haseł do krzyżówki z religii ;)
1. Prawo do wolności wynika z .........osoby ludzkiej.
2. Religia miłości.
3.W niej powinien wyrażać się szczery związek człowieka z
Bogiem.
4.Co należy jako pierwsze uczynić ze sobą aby można było iść za Jezusem?
5.Przykładem bezinteresownej miłośći jest Adam Chielowski zwany jako święty ...
6. Kieruje się nimi ten,kto kocha Jezusa.
7.W niej opisane jest życie i działalność Jezusa oraz zasady,którymi powinien kierować się zawsze i wszędzie chrześcijanin.
8. Ustanowione przez Jezusa.W nich Jezus umacnia naszą miłość.
9.Otrzymał pierszeństwo w życiu społecznym .
10. Od tego wydarzenia możemy mówić o tworzeniu się kultury chrześcijańskiej w Polsce.
11.W rozumieniu chrześcijańskim polega na rezygnacji z czegoś lub w ograniczeniu czegoś ze względu na Boga.
12.szacunek do rodziców powinien przyjmować postać miłości...
13.jej życie oddane innym było związane przede wszystkim z Kalkutą.
14.Np.:w Boga,w Jezusa
15.służy przynoszeniu dóbr i dochodu,ale także ubogaca człowieka.
16.wspólny sposób zycia. człowiek je tworzy jednocześnie kształtuje kształtując siebie.
17. Wewnetrzny głos człowieka który umożliwia oddanie się w służbę dobra oraz unikanie zła.
18. Powinna być najważniejszym znakiem chrześcijanto ona ma ich wyróżniać.
19.dzielenie się tym co posiadamy.
20. to w niej od najmłodszych lat uczymy się realizować przykazanie miłości .
21. Na jaką wartość wskazuje Jezus w słowach bądźcie więc wy......jak.......Ojciec wasz niebieski.
22.Jest konieczny do przestrzegania min.: czwartego
przykazania Bożego.
23.rodzi się z przywiązania do ojczyzny,a wyraża sie w umiłowaniu swojego kraju.

2

Odpowiedzi

2010-04-07T16:40:49+02:00
1. Prawo do wolności wynika z .........osoby ludzkiej. charakteru
2. Religia miłości. Chrześcijaństwo
3.W niej powinien wyrażać się szczery związek człowieka z
Bogiem. Modlitwa
4.Co należy jako pierwsze uczynić ze sobą aby można było iść za Jezusem? wyspowiadać się
5.Przykładem bezinteresownej miłośći jest Adam Chielowski zwany jako święty ... Adam
6. Kieruje się nimi ten,kto kocha Jezusa. przykazania
7.W niej opisane jest życie i działalność Jezusa oraz zasady,którymi powinien kierować się zawsze i wszędzie chrześcijanin. Biblia
8. Ustanowione przez Jezusa.W nich Jezus umacnia naszą miłość. przykazania
9.Otrzymał pierszeństwo w życiu społecznym . bóg
10. Od tego wydarzenia możemy mówić o tworzeniu się kultury
chrześcijańskiej w Polsce. chrzest mieszka I
11.W rozumieniu chrześcijańskim polega na rezygnacji z czegoś lub w ograniczeniu czegoś ze względu na Boga. post
12.szacunek do rodziców powinien przyjmować postać miłości... do boga
13.jej życie oddane innym było związane przede wszystkim z Kalkutą. matka teresa
14.Np.:w Boga,w Jezusa wiara
15.służy przynoszeniu dóbr i dochodu,ale także ubogaca człowieka. wiedza, nauka
16.wspólny sposób zycia. człowiek je tworzy jednocześnie kształtuje kształtując siebie. msza św
17. Wewnetrzny głos człowieka który umożliwia oddanie się w służbę dobra oraz unikanie zła. sumienie
18. Powinna być najważniejszym znakiem chrześcijanto ona ma ich wyróżniać. krzyż
19.dzielenie się tym co posiadamy. nie wiem
20. to w niej od najmłodszych lat
uczymy się realizować przykazanie miłości . katecheza
21. Na jaką wartość wskazuje Jezus w słowach bądźcie więc wy......jak.......Ojciec wasz niebieski. na dobro
22.Jest konieczny do przestrzegania min.: czwartego
przykazania Bożego. szacunek
23.rodzi się z przywiązania do ojczyzny,a wyraża sie w umiłowaniu swojego kraju. patriotyzm
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:17:03+02:00
1) charakteru
2) to nasza wiara czyli chrześcijaństwo
3) nasza modlitwa
4) wieżyć w Boga
5) św Adam
6) dekalog inaczej przekazania
7) biblia
8) przekazania
9) Jezus
10) chrzeast 966r
11) post
12) do Boga
13) mama
14) nasza wiara
15) nauka
16) uczestnictwo we mszy
17) sumianie
18) krzyż
19) dobroć
20)biblia
21) na dobro
22) szacunek
23) patryjotyzm
5 2 5