Gdzie można znaleźć znaki o ochronie środowiska? chodzi tu o jakieś produkty spożywcze, a znaki typu te strzałki, bądź 'patyczak' wyrzucający papierek do kosza < znalazłam go na papierku po gumie do zucia :D> ale tych znaków potrzebuje więcej :)

2

Odpowiedzi

2010-04-07T16:30:22+02:00
Dezodoranty,Butelki,Opakowania po żywności_ tak mi się wydaje
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:38:44+02:00
Głównie to na produktach żywnościowych, które są zapakowane ale zdaje mi się że na niektórych sprzętach RTV i AGD też występują lub na środkach czyszczących czy kosmetykach
( na wielu produktach tak naprawdę występują tylko trzeba się uważnie przypatrzyć ich opakowaniu)

znakami mówiącymi o ochronie środowiska jest :
- Pętla Mobiusa (oznacza przydatność do ponownego przetworzenia)
- dwie strzałki jedna nad drugą których groty skierowane są w przeciwnych kierunkach (oznacza przydatność opakowania do wielokrotnego użytku)
- strzałka która jest okrągła i po lewej stronie widać jej grot i koniec (oznacza przydatność opakowania do recyklingu)
- ludzik który wyrzuca coś do kosza ( oznacza że produkt należy wyrzucić do kosza )
- królik (najczęściej w kwadracie) oznacza że produkt nie był testowany na zwierzętach

mam nadzieję, że pomogłam :)
5 4 5