Odpowiedzi

2009-11-02T18:20:16+01:00
Spacerując brzegiem rzeki, nagle usłyszałam zza pagórka huk i krzyk młodego mężczyzny. Podbiegłam do niego, bo wiedziałam, że stało się coś złego. Zobaczyłam że to był Ikar - syn genialnego wynalazcy Dedala. Miał do ramion przyklejone skrzydła, lecz jedno było do połowy odklejone. Domyśliłam się, że wosk musiał się rozpuścić i dlatego Ikar spadł na ziemię. Był cały zakrwawiony. Nie wiedziałam co robić, ponieważ w pobliżu nikogo nie było. Nie mogłam patrzeć jak umiera, ale wiedziałam, że nic już się nie da zrobić. Urazy były za wielkie. Ikar był nieprzytomny, ale serce nadal biło. Pobiegłam do najbliższego lekarza w drodze wytłumaczyłam wszystko po kolei co się stało. Lekarz badając go, oznajmił mi, że serce Ikara przestało bić. Wiedziałam, że zrobiłam wszystko, co było w mojej mocy. Chociaż nie był to nikt z mojej rodziny, bardzo przeżyłam śmierć Ikara. Płakałam nad nim, ponieważ czułam, że odeszła kolejna osoba, która umarła przy mnie. To było najbardziej przykre wydarzenie, jakie mnie spotkało.

Ikar kierował się młodzieńczym zapałem, ciekawością, gotów był zaryzykować dla zrealizowania własnych marzeń. Obrazuje on, odwieczne dążenie do celu, którym był dla niego lot w przestworzach. Dla spełnienia marzeń poświęcił własne życie. Stał się symbolem człowieka tragicznego. Jego losy są dla nas przestrogą, że nie można całkowicie poświęcić się marzeniom, lecz należy patrzeć na świat także realnie. Spędził on ostatnie chwile realizując własne marzenia. Jest symbolem marzycielstwa i odwagi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:21:30+01:00
1.pacerując brzegiem rzeki, nagle usłyszałam zza pagórka huk i krzyk młodego mężczyzny. Podbiegłam do niego, bo wiedziałam, że stało się coś złego. Zobaczyłam że to był Ikar - syn genialnego wynalazcy Dedala. Miał do ramion przyklejone skrzydła, lecz jedno było do połowy odklejone. Domyśliłam się, że wosk musiał się rozpuścić i dlatego Ikar spadł na ziemię. Był cały zakrwawiony. Nie wiedziałam co robić, ponieważ w pobliżu nikogo nie było. Nie mogłam patrzeć jak umiera, ale wiedziałam, że nic już się nie da zrobić. Urazy były za wielkie. Ikar był nieprzytomny, ale serce nadal biło. Pobiegłam do najbliższego lekarza w drodze
wytłumaczyłam wszystko po kolei co się stało. Lekarz badając go, oznajmił mi, że serce Ikara przestało bić. Wiedziałam, że zrobiłam wszystko, co było w mojej mocy. Chociaż nie był to nikt z mojej rodziny, bardzo przeżyłam śmierć Ikara. Płakałam nad nim, ponieważ czułam, że odeszła kolejna osoba, która umarła przy mnie. To było najbardziej przykre wydarzenie, jakie mnie spotkało.

Ikar kierował się młodzieńczym zapałem, ciekawością, gotów był zaryzykować dla zrealizowania własnych marzeń. Obrazuje on, odwieczne dążenie do celu, którym był dla niego lot w przestworzach. Dla spełnienia marzeń poświęcił własne życie. Stał się symbolem człowieka tragicznego. Jego losy są dla nas przestrogą, że nie można całkowicie poświęcić się marzeniom, lecz należy patrzeć na świat także realnie. Spędził on ostatnie chwile realizując własne marzenia. Jest symbolem marzycielstwa i odwagi.
2.kar to syn Dedala, znanego i cenionego architekta, wynalazcy z Grecji. razem z ojcem, który zabił swojego ucznia Talosa, uciekli na Kretę, aby uniknąć kary. Król Krety, Minos, zlecił im wybudowanie labiryntu, w którym chciał zamknąć swojego syna-potwora Minotaura.
Po ukończeniu budowy Ikar z ojcem chcieli wrócić do ojczyzny. Jednak król nie wyraził zgody na ich wyjazd z obawy, że zdradzą drogę, po której można uciec z labiryntu. Wówczas ojciec Ikara postanowił zbudować dla siebie i syna skrzydła, dzięki którym mogliby uciec z Krety. Były on zbudowane z wosku i ptasich piór. Ojciec przestrzegał Ikara, aby nie leciał za nisko, bo wtedy pióra nasiąknęłyby wodą, ani zbyt wysoko, ponieważ wosk roztopi się w promieniach słonecznych.
Ikar był tak podekscytowany ucieczką i lotem, że nie posłuchał pouczeń ojca, wzbił się wysoko, za bardzo zbliżył się do słońca, które roztopiło wosk. Ikar spadł do morza i zginął. Morze to na cześć śmiałka zostało nazwane Morzem Ikaryjskim. Dedal zaś cały i zdrowy dotarł na Sycylię. Odnalazł ciało syna i pochował je na wyspie, przy której zginął. Wyspa ta została nazwana Ikarią.
Ikar to typ bohatera romantycznego, ciekawego świata, pełnego młodzieńczego zapału i przygody. Wykazał się lekkomyślnością, nieodpowiedzialnością oraz nieposłuszeństwem, które doprowadziło go do śmierci.