Nazwiska w nawiasach napiszcie w odpowiedniej formie.

1. Na zebranie przyszli też bracia (Zachwatowicz)
2. Jeśli chcesz, to zapoznam Cie z (Paweł Bańko)
3. Na przewodniczącego wybrano (Józef kozioł)
4. Przestań ciągle mówić o jakimś (Maciej Kłoda) . On mnie nic a nic nie obchodzi
5. Proszę przekazać ukłony mecenasowi (Pinio)
6. Na doktora (Michalec) trzeba będzie poczekać. Teraz mogę pana umówić z doktorem (Mrazek)
7. Czy mógłbym rozmawiać z (Zosia Duma) i (Krysia Załęga)?
8. (Janek Kluge) nie było dziś w szkole

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:32:45+02:00
1.Zachwatowicze
2.Pawłem Bańką
3.Józefa Kozioła
4.Macieju Kłodzie
5.Pinio
6.Michaleca| Mrazekiem
7.Zosią Duma i Krysią Załęga
8.Janka Kluge .
1 1 1
2010-04-07T16:38:47+02:00
1. Zachwatowicze
2.Pawłem Bańką
3. Józefa Kozła
4. Macieju Kłodzie
5.nie wiem
6.Michaleckiego, Mrazekiem
7. Zosią Dumną Krysią Załęgą
8.Janka Kluge
1 5 1