Odpowiedzi

2009-11-02T18:22:01+01:00
Rozpaczy, poniewaź tam leżą nasi bliscy, za którymi tęsknimy. Przycjodząc na cmentarz i patrząc na ich mogiły przypominamy sobię dobre chwile jakie z nimi przeżyliśmy, co doprowadza nas do smutku i łez.
2009-11-02T18:22:41+01:00
Myślę że tego i tego. Rozpaczamy za tymi którzy odeszli, jednocześnie cieszymy się że osiągnęli kres swej drogi życia. Paradoksalnie daje to nadzieję.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:24:55+01:00
Cmentarz moim zdaniem to miejsce rozpaczy ale także nadziei , ponieważ gdy umrze nam bliska osoba na cmentarzu trudno nam jest powstrzymać łzy i wtedy czujemy sie samotni, opuszczeni, no a miejsce nadziej dlatego że idziemy tam z nadzieją o zmartwychwsatnie zmarłych.

CHYBA
1 5 1