Odpowiedzi

2009-11-02T18:21:57+01:00
Bardzo prosze o przeczytanie tego apleu : prosze o zachowanie kultóry poniewaz jest to tradycja od pokolen
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T18:22:39+01:00
Proszę was moi drodzy abyśmy potrzymali polską kulturę.Jest ona nie tylko naszą chlubą.Każdy z nas powinien od dziecka doceniać polską mowe.Historia naszego kraju jest dowodem ludzi tych którzy walczyli z kraj.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:24:28+01:00
Drodzy mieszkańcy!
W tym apelu pragnę podkreślić jak ważne jest utrzymywanie, pielęgnowanie kultur i tradycji Polskich nie tylko od święta ale i na codzień
Żyjemy w pięknym kraju, który posiada niezliczenie wiele tradycji, i to nie byle jakich, dlatego nie powinniśmy się wstydzić naszego pochodzenia i narodowości, wręcz przeciwnie chwalić się tym, że jest się z Polski.
Mieszkamy w państwie o wielu obyczajach i tradycjach, co mówi o tym nawet liczba świąt.