Napisać swoją karykaturę (najlepiej w formie wiersza)

długie ciemne kręcone włosy
zielone (w dowodzie szare) oczy ;-)
średniego wzrostu dość szczupła
spiczasty nosek
trochę na nosku piegów
wąskie usta
długie palce u rąk
ciemna karnacja

uwielbiam tańczyć chociaż nie umiem
śpiewać też lubię
nienawidzę się uczyć
szkoły nie lobię chyba że przerwy
kocham wakacje i piękną pogodę
spokojna
nieśmiała
marzycielka
gdy coś mnie wkurzy potrafię pokazać różki

NIE MUSICIE WSZYSTKIEGO WYKORZYSTYWAĆ ale PROSZE o pomoc ;-))



2

Odpowiedzi

2010-04-07T16:39:15+02:00
Mam ciemne włosy
które się kręcą
zielone oczy i piegi na nosie
mam wąskie usta i długie palce
szpiczasty nosek
uwielbiam tańczyć ale nie umiem
śpiewać tez lubię
nienawidzę szkoły <jak każdy>
no chyba ze przerwy
kocham wakacje chyba każdy je lubi nie
jestem spokojną nieśmiałą marzycielką
ale jak ktoś mnie wkurzy pokarze różki
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:45:37+02:00
Karykatura
To ja ta mała, chociaż duża
Spiczasty nosek i owalna buzia
Podobna do bóstwa co ma wąskie usta
Włosy jak węgiel, ciemne kręcone
Oczy takie, sprytne, mądre, zielone
Na nosku piegi jak u Dyzia Marzyciela
Bo ta Ela
Ta co wczoraj mnie spotkała i krzyczała:
Bambo, bambo łobuzie
Co na to bambo?
Nadymał buzie.
Nie moja wina, że skóra ma ciemna
A palce me długie jak rozwidlenie jeziora Niemna.
Do tego wysoka, raz gdy byłam w sklepie
Nagle w nogawke ktos mnie lekko klepie
I mówi:
Pani to moze ma dwu metrowe łoże.
Tak mój świat zakręcony
Kręci się w koło
A ja w środku tańcze, wywijam wesoło
Spiewać też lubie nuce czasami
A ludzie krzyczą idąc schodami
Uczyć się lubie?
No chyba śnicie
Spokojna jestem?
Tak to cała ja.
A jak moje życie, co na to ja?


9 4 9