Odpowiedzi

2010-04-07T16:33:28+02:00
Czynem który umacnia moją wiarę każdego dnia. Jest tez siłą którą otrzymuje w razie problemów w swom zyciu
2010-04-07T16:34:36+02:00
Zmartwychwstanie Jezusa jest dla mnie wyznaniem wiary. Przez które jetem właśnie nie tylko katolikiem ale również przyjacielem i uczniem Chrystusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:34:48+02:00
Zmartwychwstanie Jezusa jest dla mnie czymś ważnym. Dzięki Zmartwychwstaniu mogę odrodzić się na nowo w Królestwie Niebieski. Jezus zrobił to dla wszystkich ludzi w tym także dla mnie, więc wiem, że jest On moim przyjacielem i mnie kocha.
Chyba, że to ma być tylko jedno zdanie to :
Zmartwychwstanie Jezusa jest dla mnie "przepustką" do życia wiecznego.