Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:38:44+02:00
Chyba wysokiej emisji zanieczyszczeń..
*nie spryskiwać się dezodorantami, perfumami itp., które nie mają oznaczenia dotyczącego małej szkodliwości dla otoczenia;
*nie myć samochodów itp. detergentami blisko zbiorników wodnych;
*segregować śmieci;
*ograniczyć zużycie wody;
2010-04-07T16:45:17+02:00
*nie stosować freonów, odświeżaczy powietrza itp.
* nie kupować rzeczy w pudełkach tekturowych, foliach np. lepiej kupi pastę do zębów od razu w tubce niż jeszcze w tekturowym opakowaniu
* stosować filtry na kominy lub rury wydechowe w samochodach
* oszczędza prąd
* stosować nawozy naturalne lub kompost
* nie spala śmieci
* stosować torby i reklamówki wielokrotnego użytku
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T16:45:24+02:00
-mniejsze zużycie paliwa
-recykling
-napisanie petycji do pobliskiego np.wysypiska o właściwe składowanie odpadów
- wspólne zainteresowanie bądź przyłączenie się do Regionalnego Programu Ochrony Środowiska (PHARE).