Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:38:57+02:00
X - tom trzeci
x+50 - tom pierwszy
x+170 - drugi

3x + 220 = 625

3x = 625 - 220
3 x = 405 |:3
x = 135 ( tom trzeci )
135 + 50 = 185 ( tom pierwszy )
135 + 170 = 305 ( drugi )
2010-04-07T16:40:11+02:00
X + 50 <---pierwszy tom trylogii
x + 170 <---drugi tom trylogii
x <---trzeci tom trylogii

x + x + 50 + x + 170 = 625
3x + 220 = 625
3x = 625 - 220
3x = 405
x = 405 : 3
x = 135

135 + 50 = 185 <---pierwszy tom trylogii
135 + 170 = 305 <---drugi tom trylogii
135 <---trzeci tom trylogii