Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:38:12+02:00
1. Człowiek z 70% składa się z wody.
2. Żaden organizm nie może żyć bez wody.
3. Kula ziemska składa się w 71% z wody.
4. Myje się w wodzie.
5. Stanowi rodzaj transportu (statki)
6. Stanowi płynne środowisko niezbędne do usuwania końcowych produktów przemiany materii
7.Aż miliard ludzi na świecie nie ma bezpośredniego dostępu do wody pitnej. Każdego dnia choroby wynikające z niedostatku czystej wody powodują śmierć wielu tysięcy ludzi, głównie dzieci.
2010-04-07T16:40:14+02:00
1 pijemy ja wiec zyjemy
2 dzieki niej rosliny moga zyc
3 paruje wiec jest deszcz
4 dzieki niej niem ma suszy na calym swiecie
5 dzieki niej zwierzeta zyja
6 my zyjemy bo nasz organizm sklada sie z 80% z wody
7 duzo zwierzat zywi sie tylko plynnym pokarmem :pszczoly motyle komary