Odpowiedzi

2010-04-07T16:36:13+02:00
Prądy morskie wpływają na klimat, ponieważ niosą ze soba ciepłe lub zimne powietrze.
Gdy biegną przy ladach wpływają na temperaturę i wilgotność powietrza.
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:38:24+02:00
Ciepłe prądy morskie powodują wzrost temperatury i wilgotności powietrza w regionach połozonych w pobliżu ich występowania .
zimne prądy mają odwrotny wpływ na klimat - powoduja ochłodzenie oraz zmniejszenie wilgotności powietrza.
41 4 41
2010-04-07T16:40:41+02:00
Prądy morskie ciepłe niosą wodę cieplejszą niż zimne prądy od otaczjącej jej wod oceanicznej. Prądy zimne przynoszą wilgotne i chłodne powietrze a prądy ciepłe suche i ciepłe powietrze.

cieszę się że mogłam pomuc :)
27 3 27