Odpowiedzi

2010-04-07T16:37:01+02:00
4 września - Odoaker, dowódca germańskich najemników w służbie Rzymu, obalił cesarza Romulusa Augustulusa i został obwołany przez wojsko królem. Data ta jest jedną z tradycyjnie przyjmowanych za początek średniowiecza.


* tragik Ajschylos opuścił Ateny i osiedlił się na Sycylii (data sporna lub przybliżona)
* Ateńczycy odebrali Persom Bizancjum
Masz tu tylko 3, ale mysle ze najwazniejsze :)

PS. nie jestem pewnien czy to jest PNE czy NE
2010-04-07T16:37:45+02:00
Tragik Ajschylos opuścił Ateny i osiedlił się na Sycylii
Ateńczycy odebrali Persom Bizancjum
upadek cesarstwa zachodniorzymskiego


moze to pomoze;p wiecej nie wiem;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:42:17+02:00
Upadek Rzymu w latach 395-476 n.e.
obalenie cesarza Romulusa Augustulusa w 476 roku n.e.
Bitwa pod Ticinium 476 r
476r - początek średniowiecza europejskiego
27 p.n.e.-476 n.e. -okres cesarstwa
284 n.e.-476 n.e.-określenie ustroju Cesarstwa Rzymskiego
1 5 1