Napisz wiersz na dowolny temat.

Od razu mówie: nie musi być długi wystarczą 2 zwrotki (ale może być dłuższy jak komuś sie chce ; ]]). Nie musi być rymowany (ale sie nie obraże jak bedzie).

I nie ściągajcie z neta bo moja polonistka by mnie chyba zabiła ; ||

Aaa i jestem w 1 gimnazjum too tak wiecie, na poziomie ; ]]

Z góry dzięki.! ;**

Jak ktoś napisze coś fajnego dam naajj. I uratuje mi życie ; ))

;** aha. i potrzebne mi to naa Teeraz.! ; ]

Noo i jak ma ktoś robić na odwal sie to nawet niech sie do tego nie zabiera ; //.

Too dzięki ; ))

3

Odpowiedzi

2010-04-07T16:40:07+02:00
Leśniczy

Gdy leśniczy spaceruje,
to i za nim lisy rwią
lecz gdy on na nie nakrzyczy
Lisy będą obrażone.


Czasem bywa tak że każdy musi
dobrze znac alfabel lub rośliny
lecz gdy jest się
leśniczym to i wszystko9 trzeba znac!
3 2 3
2010-04-07T16:41:11+02:00
Gdybym mogła dotknąć nieba
zrobiłabym wszystko co trzeba !
tak bardzo chciałabym dostknąć tej cząstki
niebieskiej...
przepasanej błękitnymi chmurami
a także słońca paskami


Pragnę wdrapać się tam,
tak wysoko , gdzie nie widać Ziemii
chciałabym obcować z aniołami ,
aniolami jesieni,
chcę uciec z tej ziemii ojczystej,
tak naprawdę nie wiedząc czemu..

Przeciez mi tu dobrze ,
przeciez ma dom , rodzine,
a jednak jakaś czątka ciągnie mnie
w tę niebieską mogiłę.



napisałam jak umiałam :) gwarantuje że nie z neta :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:42:28+02:00
Na poziomie.? ;D

Gdy patrzę w okno, na obłoki puszyste...
czuję, że to nie ważne. Niby tak czyste
te myśli, co rodzą się w mojej głowie,
a jednak plączą się nim coś zrobię.
Patrzę, jak wiatr kołysze czubki drzew.
Słucham, jak rozbrzmiewa ptasi śpiew.
Widzę, jak świat tonie pośród codzienności
i to daje mi tyle prawdziwej radości,
bo wiem, że gdy otworzę oczy zaspane,
to wszystko nie zniknie, znów będzie nad ranem.
I mija mi dzień codziennością dyktowany,
tak aż do wieczora, gdy spać pójdą plany.

Wymyslany na szybko :) może się spodoba ;)