Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:39:55+02:00
Tak, to nasza firma. Cieszę się. Słyszę pana, panie Morrison. Rozumiem. Tak jest. Dziękuję bardzo. Do zobaczenia (czy tam usłyszenia, bo wygląda to na rozmowę tel:P)
2 3 2
2010-04-07T16:46:15+02:00
Tak, to jest nasza firma, jestem więc zadowolony .I można usłyszeć Ciebie, Mr.Morrison. Rozumiem. To prawda. Dziękuję bardzo .Do zobaczenia później.

Nie jestem pewna co do tego:Tak, to jest nasza firma, jestem więc zadowolony .I można usłyszeć Ciebie, Mr.Morrison
Ale wydaję mi się, że dobrze. ; ))
2 3 2