Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T16:43:25+02:00
Zapraszam cię ....na reason for party który odbędzie się w Nowym Mieśćie activities o godzinie 17.33 Z okazji Twoich urodzin ..Mam taką nadzieję że Ci się pododoba . Wystąpią miedzy innymi Ania Wyszkoni twoja fanka , PIN .. i inny ( to niespodzianka)musisz przyjechać ;
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:53:55+02:00
We cordially invite you to party to celebrate my birthday. The event will take place at 18.00 on 12.05.2010r. You must come, because if you do not come to this event does not take place. Special guests will be: Bartosz Kurek and Marcin Mozdzonek, Ewa Farna, Justin Bieber and Mariusz Wlazły with his wife.


Serdecznie zapraszam Cię na imprezę z okazji moich urodzin. Impreza odbędzie się o godzinie 18:00 dnia 12.05.2010r. Musisz przyjść, ponieważ jeżeli nie przyjdziesz to impreza się nie odbędzie. Specjalnymi gośćmi będą: Bartosz Kurek, Marcin Możdżonek oraz Ewa Farna, Justin Bieber i Mariusz Wlazły z żona.
6 4 6