Vor Ostern bereiten schon Kinder Osterschmuck vor. Sie bemalen schöne Ostereier, schneiden Osterhasen aus oder kleben Osterkörbe zusammen. Die Kinder aus den katholischen Familien gehen dann mit dem festlichen Korbchen zur Eierweihe in die Kirche. Dann stellen die Kinder dieses Korbchen in den Garten oder ins Haus und freuen sich, wenn die Osterhase Geschenke gelegt hat.


Proszę przetłumaczyć !!!
Z góry dziękuję ;D

3

Odpowiedzi

2010-04-07T16:44:43+02:00
Przed Wielkanocą dzieci Osterschmuck już przygotowują. Malują ładny Ostereier, razem wycinają Osterhasen albo przylepiają się Osterkörbe. Dzieci wówczas idą z katolickich rodzin odświętnym z Korbchen do Eierweihe do cerkwi. Dzieci tego Korbchen wówczas stawiają do ogrodu albo do domu i cieszą się, jeśli pokładł Osterhase prezentów.


PS.Nie których słów nie umiem.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T16:46:05+02:00
Przed Wielkanocą dzieci przygotowują ozdoby wielkanocne. Malują piękne pisanki, wielkanocne króliczki, wielkanocne koszyczki. Następnie dzieci z rodzin Katolickich udają się aby poświęcić święconkę. Następnie gdy poświęcimy święconkę zając wielkanocny chowa prezenty w ogrodzie.

Pozdrawiam:)
2010-04-07T16:48:59+02:00
Przed Wielkanocą dzieci przygotowują ozdoby wielkanocne. Wszyscy malują piękne pisanki, kroją zająca wielkanocnego lub sklejają wielkanocne koszyki. Dzieci z katolickich rodzin idą potem na uroczystą mszę do kościoła. Potem dzieci stawiają przynętę do ogródka lub do domu i cieszą się, jeśli zając wielkanocny prezenty przyniósł.