Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:44:41+02:00
Myślę, że będzie:
* czytanie ze zrozumieniem i pytania do tekstu, ale nie jestem pewna.
*określanie części mowy
(Nie jestem pewna ale przypuszczam)
2010-04-07T16:46:04+02:00
Kazde pytania sa inne. ale z maty zawsze sa takie aby obliczyc pole jakies tam dzialki czy jakies figyry to zawsze. z humana wiersze trzeba zcharakteryzowac. z gegry to co bylo w tamtym roku bo ja pisalm to bylo jakie sa gdzie polnoc itp zaznaczyc punkty skrajne europy np
2010-04-07T16:47:37+02:00
Powinna być skala -> matma
sześciokąty -konstrukcja ---> matma

z angola to present simple powinien być.
z chemi ukladanie wzrorów sumarycznych i strukturalnych np. w kwasach
jeśli chodzi o gegre to np. rodzaje gleb wybrać.



tyle wiem :)