Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:48:32+02:00
18 osób, 8 h , 1584 sadzonek
21 osób, 6 h, ? sadzonek

1584:18=88 na jedną osobe w ciągu 8 h
88:8=11 sadzonek na 1 h na jedną osobe

11*6h=66 sadzonek na jedną osobe na 6 h
66*21=1386 sadzonek na 21 osób na 6 h


;]
2010-04-07T16:53:54+02:00
1584dzielone18=88
w ciągu 8godz jedna osoba posadziła88sadzonek
88dzielone8=11
w ciągu1godz jedna osoba posadziła11sadzonek
11razy6=66
w ciagu6godz 1osoba posadzi 66sadzone
66razy21=1386
w ciagu6godz 21osob posadzi1386sadzonek
odp.w ciągu 6godz 21osób posadzi 1386sadzonek