W czasie pobytu w londynie kupiłeś odtwarzcz płyt CD po promocyjnej cenie. Niestety odtwarzacz po kilku dniach przestał działać. Postanowiłeś napisać list do menadżera saklepu.
- Określ cel listu i okoloczności zakupu odtwarzacza.
-Napisz, jak długo działał i co się z nim stało.
- Zapewnij, że defekt nie powstał z twojej winy
- Sprecyzuj jakiej rekompensaty oczekujesz, i wyraź nadzieję na szybkie rozwiązanie sprawy.

1

Odpowiedzi

2010-04-07T17:30:30+02:00
Po polsku ;D

Dzień dobry. Piszę do pana, ponieważ podczas mojego ostatniego pobytu w Londynie zakupiłam odtwarzacz płyt Cd.
Niestety po powrocie do domu przestał on działać. I jestem pewna, że nie z mojej winy. Kiedy byłam jeszcze w Londynie odtwarzacz jeszcze działał. Za tydzień po raz kolejny będę w Londynie. Ponieważ gwarancja obejmująca mój odtwarzacz nadal trwa, to przyjdę do sklepu w którym go zakupiłam. I będę prosiła albo o zwrot pieniędzy albo o wymianę urządzenia.

Po angielsku ;D

Good morning. I am writing to you because during my last stay in London, bought a CD player. Unfortunately, after returning home, he stopped working. I am sure that is not my fault. When I was still in London, the player still worked. Next week I will be once again in London. Guarantee Since my player is still ongoing, it will come to the store where I bought it. And I asked for either a refund or replacement of equipment.

I jeszcze się podpisz i będzie git majoneez.

Pozdrawiam Amanda.