Odpowiedzi

2010-04-07T16:51:15+02:00
Z tego co pamiętam ( ja miałam to 3 lata temu ) to są napewno ułamki . rozwiązywanie. Kilka otwartych..radze przypomniec sobie ceny netto brutto tare i takiee podobne. I jakieś opowiadanie albo list
2010-04-07T16:51:18+02:00
Napewno ułamki liczby ujemne i dodatnie mnożenie dużych liczb dzielenie dużych liczb z przecinkami obliczanie średniej tęperatury i opadów napisanie jakiegoś opowidania lub zaproszenia itp.. ;]]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:52:25+02:00
Http://www.sp21.elblag.com.pl/testy/Sprawdzian%20-%20PIES.pdf?PHPSESSID=45abbcd7a06a18cce02f81c4da1651a4

na przykład coś takiego

Wiesz, jak ja pisałem ten sprawdzian to on był z przed roku i na nagłówku było napisane: PRÓBNY SPRAWDZIAN PO SZKOLE PODSTAWOWEJ. To wpisz sobie w GOOGLE probny spr. po podstawowej i sobie poprzeglądaj.

Radziłbym ci przypomnieć sobie formę listu, opowiadania itd. itp. :)
Powodzenia