Odpowiedzi

2010-04-07T16:49:09+02:00
Gdy mam wolny czas leniuchuje. Spędzam go oglądając tv, siedząc przy komputerze. W niedziele, staram się spędzić go z rodzinom. Lubię też czytać książki, oraz spotykać się z przyjaciółmi,. Gdy mam czas spotykam się z nimi na rolki. Jeździmy po boisku do kosza.
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:51:13+02:00
Wolny czas spedzam w domu siedząc na internecie. Lubie to robić ponieważ ciągle zdobywam nową wiedze. Gdy jestem zmeczony i na nic nie mam ochoty to śpie. Rzadko kiedy pomagam w domu rodzicom. Wolny czas równiez spedzam na boisku szkolym. Tam gram w piłkę nożną. to mój ulubiony sport. Gram w klubie piłkarskim..... Dlatego tez niekiedy wolny czas spędzam na treningu. Lubie także iśc na basen. Najczęsciej chodze tam z bratem. W niedziele gdy mam wolny czas jade z rodzicami odwiedzić bliskich. Wieczorami chodze ze znajomymi na dyskoteke. Zawsze próbuje swój wolny czas wykorzystać jak najlepiej. Tak przeważnie spędzma wolne chwile.

PLOSIEEEEEE;) MAM NADZIEJE,ZE POMOGLAM..;-) PROSZE O WYROZNIENIE!! HAHAHAHAHAHAH;))))))))))))))))
7 3 7
2010-04-07T16:52:04+02:00
Podczas czasu wolnego lubię grać w gry komputerowe. Jest to dla mnie przyjemne,lubię to robić. Często wychodzę na dwór i bawię się ze znajomymi. Moim ulubionym zajęciem jest jazda na rowerze i rolkach. Czasem jeżdżę na desce. Moi koledzy często do mnie przychodzą. Wtedy razem gramy w gry planszowe. Również lubię grać w karty. Z karcianych gier lubię makao i wojnę. Moja mama często w nie gra ze mną. Z moim bratem(siostrą) gramy w kalambury. To jest bardzo ciekawe zajęcie.

i jak ? :D
1 5 1