W programie do prezentacji multimedialnych, stwórz prezentację tematyczną na minimum 6 slajdów. Zastosuj między innymi grafikę i przejścia/animacje/. Pamiętaj o zasadach tworzenia prezentacji.

Bardzo proszę o pomoc.
z góry bardzo dziękuję;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T19:49:01+02:00
Nie moge doda załącznika ponieważ coś sie psuje. Pisze że załącznik ma zły format.
Jeżeli podałbyś mi maila wysłałbym ci tą prezentacje. Ale tylko w zamian za punkty. Praca jest o mieście Gdańsk.
2010-04-07T19:54:14+02:00
Prezentacja, załącznik... :)