Odpowiedzi

2010-04-07T16:48:52+02:00
Bóg dla nas Zmartwychwstaje, ponieważ nas bardzo kocha i chce abyśmy mogli mieć życie wieczne w niebie.
2010-04-07T16:48:54+02:00
Ponieważ Pan Bóg nas kocha, i zrobi to dla naszego zbawienia.

(Uwaga dla ciebie: Pan Bóg a nie Bóg)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:53:36+02:00
Bóg dla nas zmartwychwstaje, żeby zbawić wszystkich ludzi. Poprzez zmartwychwstanie chciał nam dać lepszą jakość życia i sprawić, aby wszyscy ludzie wzajemnie się miłowali. Chce, żeby każdy z nas poszedł do nieba.