Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:28:02+01:00
Do dziesiątek ;
o wyniku decyduje cyfra jednosci
gdy cyfra jednosci jest 0,1,2,3,4 zaokrąglamy w dół
gdy cyfra jednosci jest 5,6,7,8,9
zaokrąglamy w góre

zaokrąglamy do setek ; o wyniku decyduje cyfra dziesiatek
zaokraglamy do tysiecy ; o wyniku decyduje cyfra setek
zaokraglamy do jednosci ; o wyniku decyduje cyfra czesci dziesiatych
zaokraglamy do czesci dziastych; o wyniku decyduje cyfra czesci setnych

; ))
2009-11-02T18:28:44+01:00
Jeżeli masz np: liczę 1367 to:
jeżeli mamy taką ilość cyfr to od 0 do 5 nic nie robimy a jeżeli jest od 5 do 9 do dodajemy jedną cyfrę do tyłu czyli:
1377
myślę że zrozumiałaś
2009-11-02T18:30:50+01:00
Do jedności:
np.
jeżeli masz podaną liczbę i ostatnia liczba jest mniejsza od 5 np, 159685482 to zamiast tej liczby piszesz 0 i masz już zaokrąglone
jezlei natomiast liczba jest większa lub równa 5 np 2565<po zaokrągleniu 2570> zaokraglasz tak alby na samym końcu zostało zero a liczbe musiszp odać o 1 większą w dzesiątkach
do setek:
jeżeli masz podaną liczbę i ostatnie 2 liczby są mniejsze od 50 to zamiast tych liczb wpisujesz 00 jeżeli masz większa lub równą 50 to tak samo jak w jednosciach tylko ze do setek

do dziesiątek tak samo jak w jednościach i dziesiatkach tylko ze do dziesiątek ;)