Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:30:23+01:00
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich fanów twórczości Szekspira na przedstawienie pt.: "Romeo i Julia". Spektakl odbędzie się 6 grudnia 2009roku o godzinie 18.00 w Teatrze Miejskim przy ul.XXX. Serdecznie zapraszam!

Dyrektor Teatru Miejskiego
25 3 25
2009-11-02T18:31:36+01:00
Serdecznie Zapraszam !

Serdecznie zapraszam pana/panią .........<tu wpisujesz kogo zapraszasz>
na przedstawienie teatralne pt. ,, Romeo i Julia,,
w wykonaniu ,,Teatru Manekin,,.
Spektakl odbędzie się 7 listopada (tj. Sobota) w Sali Widowiskowej tetru
....<tu wpisujesz swoje miasto>
Zapraszamy o 18:00 , kiedy to odbędzie się wywiad z aktorem ...<wpisujesz>
Tuż po tym o godz. 19:00 zobaczą państwo spektakl.
Wstęp za darmo!

Serdecznie zapraszam !
15 4 15