Odpowiedzi

2010-04-07T16:54:44+02:00
Reszty kwasowe:
P2O7-IV
AsO4-III
BO3-III
SiO3-II
I I
PO3- IV
CN-I
SiO4-IV
BR- I
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T16:58:57+02:00
H4P2O7 - RESZTA - P2O7 , WARTOSCIOWOSC - 4
H3AsO4 - RESZTA - AsO4 , WARTOSCIOWOSC - 3
H3BO3 - RESZTA - BO3 , WARTOSCIOWOSC - 3
H2SiO3 - RESZTA - SiO3 , WARTOSCIOWOSC - 2
HI - RESZTA - I , WARTOSCIOWOSC - 1
H3PO3 - RESZTA - PO3 , WARTOSCIOWOSC - 3
HCN - RESZTA - CN , WARTOSCIOWOSC - 1
H4SiO4 - RESZTA - SiO4 , WARTOSCIOWOSC - 4
HBr - RESZTA - Br , WARTOSCIOWOSC - 1
16 4 16