Odpowiedz na poniższe pytania co to jest.
1. Organy paproci wytwarzane przez łodygę podziemną, przeprowadzające proces fotosyntezy.(na 6 liter)
2.Alternatywne źródło energii.(na 9 liter)
3.Tej grupie roślin przeciwstawiamy plechowce.(na 9 liter)
4.Są nimi pokryte młode, rozwijające się liście paproci.(na 6 lieter)
5.Powstał z karbońskich paprotników.(na 6 liter)
6.Jedyna żyjąca w wodzie paproć.(na 8 liter)
7.Substancja występująca w skórce skrzypu.(na 10 liter)
to jest z krzyżówki na str.74 ćw.1 w zeszycie ćwiczeń do kl.5 ''Przyroda'' wydawnictwa Żak PILNE

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:06:15+02:00
Znam odpowiedzi tylko na te pytania:
1.Kłącza ? Nie jestem pewna.
2.Słoneczna
3.Organowce
4.?
5.Węgiel
6.Salwinia
7.Krzemionka
20 4 20
2010-04-07T17:27:02+02:00

1.
2.słoneczna
3.organowce
4.zwijka
5. węgiel
6.Salwinia
7.Krzemionka
11 1 11