Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:07:20+02:00
Pewnego dnia w mojej klasie,podzas lekcji polskiego,kolega maciek zrobił psikusa mojej pani wychowawczyni.wziął psikawke i przywiązał do krzesła.kiedy pani marzena weszła do klasy to cała klasa chórem powiedziała dzień dobry naszej pani od polskiego.kiedy usiadła na krześle przy swoim biurku,echo poniosło aż cztery razy dźwięk pierdzenia.klasa cała zapadła w chwile nie panowania nad sobą.pani spytała się kto to podłożył.przyznałem się do winy.
2010-04-07T17:10:51+02:00
Dzisiaj na języku polskim zdarzyła się bardzo zabawna historia. Nasza pani miała chrypkę więc pomimo, że pisaliśmy sprawdzian postanowiła zostawić nas na chwilkę i wyjść po coś do picia. W tym czasie kolega z ławki, który był kompletnie nieprzygotowany podszedł dyskretnie do biurka pani by coś nie coś podglądnąć do odpowiedzi i w tym czasie pani weszła do klasy.Teraz musi napisać pięćdziesiąt zdań o tym jak nieładnie jest ściągać.