Odpowiedzi

2010-04-07T16:57:53+02:00
-I liczba
- II liczba
- III liczba

2.tam masz obliczone na zasadzie proporcji ale to nie ma znaczenia czym obliczasz, mozesz wzorem na stężenie, regułą krzyża lub właśnie proporcją.
2g-2%
x-5%
2x-10
x-5kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:00:58+02:00
Zad1.
x - liczba naturalna nr.1
x+1-liczba nr.2
x+2-liczba nr.3

x+x+1+x+2=171
3x+3=171/(obustronie odejmuje3) -3
3x=168/:3
x=56---liczba nr1
56+1=57 liczba nr.2
56+2=58liczba nr3

Spr.---
56+57+58=171

te liczby to :56,57.58