Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:32:00+01:00
Tego pytania nie należy rozumieć zbyt poważnie. Boga nie da się pojąć i na pewno nie dokona tego człowiek. Takie pytanie nadaje się na lekcję filozofii. Jedyną odpowiedzią na to pytanie jest: Po co w ogóle miałby taki kamień stwarzać?
2009-11-02T18:33:07+01:00
2009-11-02T18:45:09+01:00
Nie będziesz kusił - poddawał na próbę Pana Boga swego
5 Moj. 6:16 Nie będziesz kusił Pana, Boga swego, jak kusiliście go w Massa.