Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:07:45+02:00
Imię kobiety Halina
trzyma się tam pszczoły Ul
przedmiot w szkole grania na instrumentach Muzyka
''...... w krainie czarów' Alicja
na pięciolinii nuta
mała, metalowa, do szycia igła
dom księżniczki zamek
....... Wojciechowska imię osoby Martyna
2010-04-07T17:32:48+02:00
1. Wyrazy, które wyszły już z użycia(formy przestarzałe) arcHaizmy.
2.Cmentarz żydowski - kirkUt
3. Adam .... ur. w 1798r. w Nowogródku - Mickiewicz
4. Miejsce ucieczki, schronienia, zazwyczaj dla osób, które są ścigane przez prawo - Azyl
5. Między barokiem, a romantyzmem - oświeceNie.
6. Napis nagrobny upamiętniający zmarłego - epitafIum
7. Styl w muzyce, sztuce, literaturze. W Europie tzw. "powrót do źródeł.." - klasycyZm
8. Wyraz lub dłuższe określenie równoważne znaczeniowo innemu - synoniM.

Duże litery oznaczają hasło.