Odpowiedzi

2010-04-07T17:05:32+02:00
1.Jak masz na imię?
2.----- na nazwisko??
3.Ile masz lat??
4.Masz jakies zwerzatko??
5.Lubisz mnie??
6.Masz chłopaka..?? jak tak to jak sie nazywa??
7.co ci sie podoba w chłopakach??
8.czy jeszcze lubisz bawic sie lalkami??heh
9.7. Jaki masz numer buta? 8. Jaki masz znak zodiaku? 9. Wierzysz w horoskopy? 10. Opisz siebie w kilku zdaniach. 11. Wklej zdjęcie! 12. Jesteś praworęczny czy leworęczny? 13. Co o mnie sądzisz? 14. Co lubisz robić? 15. Czego nie lubisz robić? 16. Co lubisz najbardziej jeść? 17. Czego najbardziej nie lubisz jeść? 18. Jaka jest twoja ulubiona słodycz? 19. Jakiej słodyczy nie lubisz? 20. Jaki jest twój ulubiony batonik? 21. Jakiego batonika nie lubisz? 22. Jakie jest twoje ulubione ciasto? 23. Jakiego ciasta nie lubisz? 24. Jaki jest twój ulubiony owoc? 25. Jakiego owocu nie lubisz? 26. Jakie jest twoje ulubione warzywo? 27. Jakiego warzywa nie lubisz? 28. Jaka jest twoja ulubiona czekolada? 29. Jakiej czekolady nie lubisz? 30. Co najczęściej jesz na śniadanie? 31. Jaka jest twoja ulubiona zupa? 32. Jakiej zupy nie lubisz? 33. Co najczęściej jesz na kolację? 34. Co lubisz najbardziej pić? 35. Czego najbardziej nie lubisz pić? 36. Masz przyjaciółkę/ przyjaciela? 37. Jak się nazywa/ nazywają? 38. Jak się nazywają twoje koleżanki? 39. Jak się nazywają twoi koledzy? 40. Jak się nazywają twoje najgorsze koleżanki? 41. Jak się nazywają twoi najgorsi koledzy? 42. W jakim stylu się ubierasz? 43. Jaki masz kolor włosów? 44. Jakiej długości są twoje włosy? 45. Twoje włosy są kręcone, proste czy falowane?
1 5 1
2010-04-07T17:07:17+02:00
Np. z takiej kategorii:

Czy robiłeś/łaś to w ciągu ostatnich 48 godzin:
1. Plakales:
2. Kupiłeś cos:
3. Źle się czułeś (fizycznie) :
4. Śpiewałeś:
5. Powiedziałeś 'Kocham Cię':
6. Chciałeś komuś powiedzieć, ze kogo kochasz, ale nie zrobiłeś
tego:
7. Poznałeś kogoś nowego:
8. Ruszyłeś się:
9. Miałeś poważną rozmowę:
10. Piłeś/paliłes:
11. Przytuliłeś kogoś:
12. Pocałowałeś kogoś:
13. Kłóciłeś się z rodzicami:
14. Marzyłeś o osobie, z którą nie możesz być:


Albo:

W PRZYSZŁOŚCI:
1. Co będziesz robić jak dorośniesz:
2. Gdzie będziesz żył:
3. Czy chcesz mieć dzieci:
4. Jeżeli tak, ile:
5. Jak byś je nazwał:



TO CZY TO:

6. Coca Cola/Pepsi:
7. Długopis/ołówek:
8. Wanilia/czekolada:
9. Przytulenie/pocałunek:
10. Światło włączone/wyłączone:
11. Ciemny/jasny:
12. Róża/lilia:
13. McDonalds/Burger King:
14. Sandały/buty:
15. CD/kaseta:
16. Skittles/M&M's:
17. Bogaty&nieszczęśliwy/szczesliwy&biedny:
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:22:51+02:00
1.imie
2.nazwisko
3.data urodzenia
4.data imienin
5.znak zodiaku.
6.miejsce zamieszkania
7.numer tela.
8..numer gg.
9.fajne stronki internetowe.
10.e-mail
11.twoje hobby
12.MASZ dziewczynę/chłopaka ?
13.masz rodzeństwo ?jak sie nazywają?
14.jaki jest twój ulubiony przedmiot?
15.kto jest twoim najulubieńszym nauczycielem?
16.ulubiony aktor i aktorka
17.ulubiony wokalista i wokalistka
18.ulubione piosenki
19.ulubiony kolor
20.jak nazywają sie twoi przyjaciele lub przyjaciółki?
21.kim jest twoja sympatia?
22.lubisz mnie?
23.na ile procent?
24.kim dla cb jestem?
25.ulubiony owoc
26.ulubione warzywo
27.ulubione imię
28.ulubiony film
29.ulubiony serial
30.co sądzisz o dZIewczynach?
31.co sądzisz o chłopakach?
32.co byś wybrał(a)piękny dom z basenem czy 10 000 zł?
33.co byś wziął/wzieła na bezledną wystę?

przepraszam za błędy pozdrawiem;**
1 4 1