Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T17:19:08+02:00
Cudownie być mną .!
Chodzić po polanach, a na boisku grać w piłke z kolegami .
malować każdy potrafi, lecz tak pieknie jak ja to chyba tylko sam Anioł Stróż potrafi. Brunetki, blondynki , piosnka była otym , ale pewnąścią brunetką być to szcześciee i radość sama. Dawniej suchano ludowych pieśni, a ja dziś roku i popu słucham . sądze, że wierszyk był krutki, ale ile za to info o mnie do waszych głów wniósł. cudnie być mną , a nawet nie wiesz jak trudno. szumi wiatr, ptaki śpiewają , a ja sie żegnam, w krótki sposób, dowidzenia mówie wam .!!

<łuhaahaa, takie tam rymowanee ,_ wierszykOwee.:*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:25:42+02:00
Jestem Paulina
słodka jak malina.
Moje czarne włosy
lśnią jak latem kłosy.
Gdy słucham pop'a
biorę w rękę mopa
I śpiewam tak do niego:
"witaj, cześć kolego"
W nogę lubię grać
ale teraz idę spać,
gyż kończą mi się rymy
więc idę do pieżyny.