Odpowiedzi

2010-04-07T17:03:48+02:00
Wybucha i zabija
trzęsienia ziemi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:06:02+02:00
Do niszczących czynników aktywności wulkanicznej należą: chmury gorejące, lawiny piroklastyczne, lahary, lawiny gruzowe, opady piroklastyczne, wylewy law, gazy wulkaniczne, tsunami oraz wulkaniczne trzęsienia ziemi.
Pozytywne: lepsza urodzajność gleb,energia geotermiczna.
1 5 1