Odpowiedzi

2009-11-02T18:32:19+01:00
1 to jednosci 2 to dziesciątki 3 to setki 4 to tysiące 5 to dziecięcio tys 6 to 100 tys
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T18:32:32+01:00
123456

1-setki tysięcy
2-dziesiątki tysięcy
3-tysiące
4-setki
5-dziesiątki
6-jedności
2 3 2
2009-11-02T18:33:58+01:00
Jeżeli byś miał 0,123456

to zaokrąglenie do jedności to do 0
1 - części dziesiąte
2 - setne
3 - tysięczne itd.

jeśli masz 123456
to zaokrąglenie do jedności to do 6
do dziesiątek to do 5
do setek do 4
tysiąca to do 3
4 2 4