Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:12:35+02:00
(8+10-2):4=4 vier
11x(2+7+14)=253 zweihundert dreiundfünfzig
(28+6-24):2=5 fünf
(100-40):(3+17)=60:20=3 drei
(31-(12:3)x6=7 sieben
23 4 23
2010-04-07T17:19:49+02:00
(8+10-2):4=16:4=4
11 x (2+7+14)= 11 x 23=253
(28+6-24):2=10:2=5
(100-40):(3+17)=60:20=3
8 2 8
2010-04-07T17:20:47+02:00
(8+10-2):4=4,czyli vier
11*(2+7+14)=11*23=253,,czyli no setek nie braliśmy więc nie wiem jak po niemiecku
(28+6-24):2=(34-24):2=10:2=5,czyli funf
(100-40):(3+17)=60:20=3,czyli drei
31-(12:3)*6=31-4*6=31-24=7,czyli sieben
7 3 7