Odpowiedzi

2010-04-07T17:09:05+02:00
-wydłużenie czasu użytkowania ,
-zmniejszenie ilości produkcji ,
3 2 3
2010-04-07T17:11:33+02:00
1. nie kupowac produktów nadmiernie opakowanych.
2. starac sie w miare swoich mozliwosci segregowac odpady.
3. wyzucac odpady do odpowiednich kontenerów.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:30:56+02:00
1.Segregacja śmieci i wtórne wykorzystanie ich, lub przerobienie na inne przedmioty
2. Wybieranie produktów zapakowanych ekologicznie
3. Zastąpienie toreb foliowych papierowymi lub innymi przyjaznymi dla środowiska
4.Zrezygnowanie z zakupu danej rzeczy która nie może ulec wtórnemu wykorzystaniu ani nie może ulec szybkiemu rozkładowi.
8 4 8