Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:11:54+02:00
F) 2x+5-x ≤ x+11
h) 3x+18 ≤ 3x+9
k) x < -x

2x-x-x<=11-5
0=6
sprzeczność

3x-3x<=9-18
0<=-9
sprzeczność

x<-x
sprzeczność
(nie może być np 5 mniejsze od -5)
2010-04-07T17:19:51+02:00
F)2x-x-x≤11-5
-x≤6:(-1)
x>-6
h)3x-3x≤18-9
-x≤9:(-1)
x>-9
k)x<-x
-x<x:(-1)
x>1
2010-04-07T17:21:05+02:00
F) 2x+5-x<=x+11 |-5
x<=x+6 |-x
0<=6

h)3x+18<=3x+9 |-3x
18<=9
9<=0

k)x<-x
2x<0