Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:14:04+02:00
V=a³
V=3³=27cm³


Pc=6×a²
Pc=6×3²
Pc=54cm²


2010-04-07T17:15:13+02:00
V=ado3
V=3do3
V=27cm3

P=6ado2
P=6*3do2
P=6*9=54cm2
2010-04-07T17:18:27+02:00
Rysunek:
malujesz sześć kwatratów 3cm na 3cm
pole powierzchni całkowitej
pole kwadratu=a*a
ploe kwadratu=3*3
pole=9cm kwadratowych
ppc=9razy6=54cm kwdratowe
objetośc;
objetość=a razy a razy a
objetość=3*3*3
objętośc=27cm sześciennych
odp.pole powierzchni całkowitej wynosi 54cm kwadratowe a objetość 27cm sześciennych



mam nadzieje ż epomogłam;)