Dzień dobry mam zadanie z przyrody do zrobienia choć podałam to jako biologia.
treść zadania
1.pozytywne znaczenie glonów w gospodarce człowieka.
2.negatywne znaczenie glonów w gospodarce człowieka.
z góry dziękuje i pozdrawiam palina123miki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:12:41+02:00
1.Pozytywne
-źródło pokarmu dla zwierząt i ludzi
-źródło tlenu
-jako zielony nawóz
-do produkcji paszy
-schronienie dla zwierząt wodnych
-do produkcji leków
-do produkcji kosmetyków
-w laboratoriach do produkcji pożywki agar-agar
-z ziemi okrzemkowej produkcja dynamitu
2.Negatywne
-niszczą sprzęt rybacki
-niektóre produkują substancje toksyczne
-mogą powodować niedrożność rur i przewodów kanalizacyjnych
-wyrządzają poważne szkody na statkach (korozja)
-niektóre są pasożytami powodującymi poważne choroby
-na wiosnę w sztucznie użyźnionych zbiornikach tworzą zakwity co prowadzi do zmniejszenia ilości rozpuszczonego tlenu w wodzie
2010-04-07T17:32:24+02:00
Nawóz
pożywienie
naturalne czyściciel wody
produkcja:
leków
kosmetyków
1 1 1