Odpowiedzi

2010-04-07T17:12:48+02:00
Czesc Tomek!
bardzo ciesze sie, ze juz jestes zdrowy. W ostatnim liscie pytales mnie, jak czuje sie w nowej szkole.
Więc atmosfera jest bardzo przyjazna...
I tak dalej, dalej cos wymyslisz.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:27:02+02:00
Cześć Jarek!
Dziękuję za list w którym opowiedziałeś mi o swoich wakacjiach, ja niestety nei mam nic do opowiadania o wakacjiach ponieważ nic ciekawego się nie działo. Za to opowiem Ci jak sie czuje w szkole.
Budynek jest strasznie duży i często sie w nim gubie, klasy nie są zaciekawe, małe i kolory są strasznie przytłaczajace, na lekcjach usypiam i bardzo mi sie nudzi.Nauczyciele nie są zbyt mili dla uczniów ciągle nas tępią, wyzywaja i strasznie mnie zniechęcają do nauki poprzez swoje zachowanie.Naszczęscie kolezy mi się trafili bardzo fajni i wyrozumiali, zawsze pomogą w trudnych chwilach nawet daja ściągać na klasówkach.
NIe bardzo chciałam zostawać w tej szkole po paru tygodniach ale zmieniłam zdanie poniewasz minust trzeba zamieniać w plusy i przez to coraz lepiej się czuje w szkole. A co u Ciebie? Jak Tobie się pooba szkoła, jak się czujesz w niej? Myślę że będziesz miał lepsze zdanie niż ja.
Pozdrawiam serdecznie Janina
1 1 1