Odpowiedzi

2010-04-07T17:14:06+02:00
Cynizm pozwala człowiekowi poznać samego siebie.

Moge naj. :)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:15:31+02:00
.. na nieuznawanie obowiązujących wartości i norm obowiązujących w danym środowisku. Osoba taka nie liczy się ze swoją rodziną, Bogiem, dobrami powszechnymi. Moze krzywdzic innych ludzi i jest jej to obojetne . nawet sobie nie wyobraza jaka przykroc sprawia innym . Nie musi byc poslusznym rodzicom , opiekunom. nie musi chodzic do kosciola, szanowac starszych, zachowywac sie odpowiednio w roznych miejscach np szkole.

10 3 10