Odpowiedzi

2010-04-07T17:15:42+02:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam na otwarcie wystawy, pt. "Ogrody w malarstwie XXI wieku", która odbędzie się w Domu Kultury przy ul. Kwiatowej 124, dn. 20 kwietnia 2010r. o godz. 17.OO. Wstęp wolny.
Organizator, Marek Nowak.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-07T17:20:02+02:00
Zaproszenie.!
Dnia 25.04.2010 roku o godzinie 10;00 w Małopolskim domu kultury odbędzie się wystawa malarska Jana Matejki.Celem wystawy będzie omówienie twórczości malarza .Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
Organizatorzy;
Dyrekcja zarządu.
2 5 2