Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-07T17:19:54+02:00
Program Nowy Ład (Roosevelta):
1) Uchwalenie pakietu praw, mających na celu pobudzenie gospodarki.
2) Udzielenie przez rząd kredytu bankom.
3) Oddłużenie farmerów.
4) Rozszerzenie świadczeń społecznych (zasiłki, emerytury).
5) Budowa obiektów użyteczności publicznej.
6) Kontrolowanie emisji pieniędzy.
7) Zatrudnienie dużej liczby osób.
3 5 3
2010-04-07T17:21:32+02:00
Monetarne luzy czyli jak coś jest źle to się to naprawia